12 October 2009

家居裝修

我的新居未裝修之前, 宜家同爸爸媽媽一齊住果間屋無啦啦要裝修, 一想起我就頭都痛.

:wen


首先係搵地方搬, 好好彩, 無啦啦比我地發現到同一住樓下某一單位搬出, 佢地會放租比人長住, 本來佢地都唔想租比我地, 但係最終都比我傾掂番來, 但問題係佢只可以租我今年年尾比我地,因為佢地想油下間屋响新年前租出去. 我又唔想租其他座數, 雖然有人搬野, 但係我地咁多年都無裝修過, 所以太太太太多野了, 根本我地連pack 野的地方都唔足夠, 所以好多時pack pack 下野都要搬緊d 落樓下.


我地搵咗裝修公司, 但仲未confirm 細節, 希望快d confirm 等佢地快d 開工


星期五、六同日都好努力咁响全屋總動員pack 野, 但係唔知點解, pack 來pack 去仲有咁多野仲未pack, 我target 係今個星期五叫人來搬屋, 即係話FRI 前要pack 好曬d 野, 唔知得唔得呢?? 呢幾日真係辛苦曬papa 同mama 啦~~


希望快d 攪掂就好lu, 唔係死都唔得掂

:died


p.s. 佢地包咗我地上網, 希望到時有時間update 下個blog 啦~~


4 comments:

  1. 係搬完時,就係到睇裝修的事忙了
    [版主回覆10/13/2009 09:04:00]係啦...希望咁樣會令自己瘦d. 我都無時間減肥

    ReplyDelete
  2. 我見好多新娘GE屋企人都係喺個女嫁前裝修GA喎~~ 真係唔明點解....
    [版主回覆10/13/2009 09:06:00]因為想間屋靚d 等個女出嫁囉.. 如果唔係咪去酒店囉
    雖然酒店係大d, 影出來係靚d, 但係話曬自己出嫁, 所以我都係想响屋企出門
    不過我裝修係同我出嫁無關係的, 係因為太舊同水管問題

    ReplyDelete
  3. 原來係咁~~

    ReplyDelete
  4. 我同你一樣好娘家要裝修,不過就搵唔到同一屋苑嘅短期租約,要過一馬路之隔嘅屋苑,煩好多~
     
    不過响pack嘢嘅同時掉咗唔少冇用嘅衫褲鞋襪書本雜物等等,下次再搬過自己新居就簡單好多
    [版主回覆10/18/2009 11:38:00]係丫係丫.. 今次我都有好多野唔要lu~~
    我都真係幾好彩, 唔係就好麻

    ReplyDelete