26 October 2009

奇味小廚 -- 真係咁奇味??

公司有一位成日同我講奇味小廚點好食, 佢屋企一個月總有幾日响呢到開餐, 又平又抵食咁話, 佢响我面前大大話話都講咗成年啦, 又話呢個老闆好犀利架, 响佢附近開的店舖都會估下佢地幾時會關門, 講到好似好好咁, 唔食過真係唔知有幾好食, 所以決定同丙丙2人去呢間到試下係咪真係傳說中咁好食先

响得呢d 咁平的街坊店舖, 裝修當然係無啦, 佢係分開2個唔同的店舖, 舊店太陳舊了, 所以只可以去新店, 但係... 都唔見得好好多, 我地所座的位置無乜冷氣, 在一分熱的情況之下食咗呢一餐. 佢地的碗碟都不是有清潔... 呢一點足以令我未食先扣

我地今次點咗呢到的推介食品 -- 奇味小炒皇 ($55) 同黃金西施豆腐 ($45)

呢個奇味小炒皇用上蝦, 魚, 腰果, 西芹, 青椒等材料烹調, 但係佢地海鮮一d 都唔新鮮, 我perfer 佢無好過有了.




黃金西施豆腐 ($45) -- 其實係蒸豆腐, 上面舖上小許的蛋黃和雲南火腿, 自覺蛋黃油咗一點



如果你睇咗以上仲問我好唔好食, 我只可以答你每個人都口味唔同, 所以無乜意見可以比. 但係我仲會唔會去呢食? No La, 跟本唔係我杯茶, 要搵又平又好食都唔係咁容易. 等我再努力下先

仲有我發覺成日比丙丙叫快d 影啦, d 野凍曬啦.. 得未丫, 影咁耐之下, 我所影的食物無靚可言, 呢個都係我要加陪努力的地方

地址: 鰂魚涌英皇道860號地下

電話: 2561-8289

1 comment:

  1. 你都好,我成日食完先知自己唔記得影
    [版主回覆10/27/2009 14:23:00]嘰.. 其實我都係架, 所以我有好多都無post 出來

    ReplyDelete