9 February 2010

台灣半美食之旅 -- 前言

有好多人年年都會去台灣, 有d人一年去幾次, 但係今次係小妹半生的第一次


之前聽人講話去台好平, 又好玩, 但係丙丙之前去過, 佢話一d 都唔鐘意, 佢覺得仲落後過佢鄉下, 不過我未去過丫嘛, 所以在我不停咁話想去, 最終都响上年除夕去咗台灣倒數


因為屋企裝修, 自己又要番學好考試, 所以根本無時間去plan 行程, 我地去圖書館借咗旅遊書, 有時間就睇下, 但係點座車呢, 呢d 就落咗去丙丙身上. 話明係半美食之旅, 我只係上網睇下有d乜野好野食, 至於旅遊景點咩, 九份囉. 本來丙丙唔想去架, 不過我未去過丫嘛, 佢咪就下我囉


今次丙丙都好勤力丫, 自我忙自己去搵去曬d 地圖, 睇下點去, 好啦, 我响呢到記佢一功啦


呢個新年我必定會完成我的台灣遊記.


No comments:

Post a Comment