17 February 2010

台北半美食之旅 -- Day 1 (Part III)

check-in 後我地就去下一站市政府


首先我地來到BellaVita, 係咪唔似咗台灣呢, 呢個係新落成的商場, 買的係名牌. 台灣人話係貴婦去的去方, BellaVita係意大利文, 解作對好生活, 建呢到最大的原因係梁秀卿與3位女身當初想開咖啡廳, 所以爸爸就興建呢到, 為佢地圓夢. 爸爸不單有錢, 仲有呢個心, 真係要來見識見識.



好西化的建築



天幕用咗弧型設計, 好有藝術的氣派



別出心裁的聖誕樹, 同一般的好唔同, 唔會用綠色去打就, 反傳統地用上籃色



睇真d 個聖誕樹, 原來內有啤啤熊架, 真係好靚.



跟住我地就去三越呢, 呢間三越係我見過最大的一間, 而且我地去時剛剛有館開業, 佢分 (A4, A8, A9 & A11), 唔明點解係分1,2,3,4. 而係4,8,9,11 真係難記.



呢到好有節日氣氛丫.



來到三越, 當然係試下佢地呢到的食店啦, 今次我地去咗新宿勝博殿日式炸豬排, 呢間1966年已經咗東京新宿, 所以品質一定唔會差.



呢到d 芝麻係即磨架, 有黑同白芝麻



椰菜任食, 無論响香港同日本, 良炸豬排都必定有呢d菜, 可以無咁熱氣


跟住係前菜, 唔同地方食的前菜係唔同的.



是次點咗蔥花蘿蔔泥 里脊豬排, 雞排餐 NTD280


豬排太肥啦... 可唔可以有小小瘦呢?


日本廣島牡蠣 NTD499 (廣島蠔3隻, 腰內豬排70G)


蠔好新鮮好好味, 廣島蠔係唔同d 的.



腰內豬排 -- 呢個又會唔會瘦咗d 丫, 不過好有豬肉味.



最後來個綠茶雪糕 -- 呢餐食得太飽了!



食飽飽, 我地就到下一站New York New York (就係左手邊呢個自由神像, 連台灣都見到自由神像丫) 來New York New York 最主要係去39のShop, 好似日本的100 Yen 店, 又平又多野買.



因為天氣唔好, 仲有係太貴所以無上到觀景台. 只係响下面拍攝



點解間 souvenir shop 咁早收, 想買d 精品都無得買.



下一站就去誠品旗艦店



呢到唔止有書賣, 仲有精品, 我地唔係賣咗好多書, 我只係買咗本做法國菜的食譜, 打算婚後大展拳腳



行完打道回酒店結束呢一日得行程


伸延閱讀

台北半美食之旅 -- Day 1 (Part II)


台北半美食之旅 -- Day 2 (Part I)


2 comments:

  1. 你好似去咗好多地方咁~
    睇到你呢篇blog,我先記得自己原來都無寫番啱啱台中之旅添,得閒要補番~
    [版主回覆02/18/2010 14:06:00]E.. 都唔係好多地方, 所有都係附近所以你覺得多姐
    台中d 景好似好靚架喎~~~ 等你update

    ReplyDelete
  2. 豬扒好吸引  
    其實台灣仲多日本野過香港
    [版主回覆02/18/2010 23:31:00]你講得對, 我食咗好多餐日本菜

    ReplyDelete