28 February 2010

台北半美食之旅 -- Day 2 (Part III)

上回講到响九份座往捷運忠孝復興巴士 (around 90 mins) 於松山車站下車, 座車果時到呢間廟好靚喎, 又近松山車站, 於是牛地就走過去睇下啦


原來呢到係慈祐宮, 係古蹟之一, 唔怪之佢地我雕功咁靚啦.



入到去見到天花係支巨大的燈. 其實好特別架... 我地close up來睇下



你睇, 圓形內面係用咗好多好多個銅像來組成



所有供奉的生果入先洗淨



台灣係好多廟架, 佢地係好多廟, 所有人都好誠心.



下站我地就去咗五分埔了, 呢個係服飾廣場,好多yahoo 拍賣的台灣貨都係呢到拎架, 佢地主要提供台灣, 韓國的服飾, 雖然本土人話有日本, 但我唔多覺囉



呢到有無d似香工呢? 要行靚呢到都唔野小架, 所以連台灣人都有呢到行街的攻略. 仲有出書架, 你都咪話唔犀利. 記住係平日去, sat 同sun 係超多人


(我覺得呢個買衫攻略都唔錯, 大家都可以參考一下http://www.wretch.cc/blog/norayptt/7174702)



下站我地就去咗饒河街觀光夜市了, 其實佢係响頭先慈祐宮隔離, 呢個夜市係台灣早耐的夜市



一係去就見到呢間胡椒餅, 好出名架, 我地好早去, 好多店都未開門, 但呢間就有二十幾人排緊隊



好多人手, 一齊包包包..



好多人一買就買10隻. 而且大多數係本土人



呢個胡椒餅NTD40, 差唔多HKD10 一個, 排咗差唔多半個鐘, 係咪真係咁好食, 丙丙話澳間果間好似好味D 喎, 不過人人口味唔同, 去到點都要一試



本來想試下"吳記排骨酥" 又係好出名的, 之不過佢D油黑到, 丙丙話你真係要試, 黑色架喎, 佢咁一講我當然唔會啦, 因為平時的我都唔會食街邊野.


出發前丙丙好想食藥燉排骨 NTD40, 呢間陳董好出名架,你睇下佢拎咗好多奬.



我唔鐘意食呢D同葯材做的食材, 丙丙comment 係無乜葯味... 之不過呢個價錢, 你又想點呢?



响呢到食咗一輪野, 仲好早喎, 無理由咁早番酒店架, 所以我地就去咗下一站西門町.


伸延閱讀

台北半美食之旅 -- Day 2 (Part II)


北半美食之旅 -- Day 2 (Part IV)


1 comment:

  1. 五分埔我都去過呀~~一啲都唔易搵
    嗰次去都問咗幾個途人先去到. 咁你有冇買咗好多野呀?
    [版主回覆03/01/2010 13:30:00]無乜買野丫... 佢地話要講價, 我又唔太識講

    ReplyDelete