23 February 2010

台北半美食之旅 -- Day 2 (Part II)

上回講到舊道下車, 沿涼亭方向一直行至7-11門口即九份, 一落車會見到觀光亭, 當然要拍攝一番啦, 但是日天氣有幾好, 大家一睇就知道



跟住呢個地圖可以去到唔同觀光地方, 原來九份都有唔小景點架喎, 平時睇天書都無講, 不過我估大多數人都唔會跟佢地呢個地圖去架啦



呢到就係九份舊道, 上車落車都係响呢到.



一入到來見到魚丸伯仔, 牆到有好多poster, 係咪真係咁食, 真係要食過先知.



見有咁多店員, 就知道佢地幾好生意啦.



7粒魚丸成為NTD25. um.. 我都係覺得香港d魚丸好味d



7 Watch 係一本响台灣好出名的旅遊書. 佢話呢間係100 大喎.



行過幾間就係呢間九份傳統魚丸, 呢間係網友話呢間係好好味的.



比起頭先果間, 呢間貴好多%.



今次我地無座下食, 只係外賣, 以下係綜合魚丸湯. 又的確好味過頭先個間好多喎. 花枝係最好味的.



行呢到我覺得好似行赤柱大街咁.



又係有呢d 小手作仔.



e.. 行唔夠幾步, 差唔多10 間有7間都係食野, 我本來都好想食呢間, 但係NTD70 先有小杯, 好似貴咗D 喎, 即時覺得香港的街邊小食好平喎.



本來想去五番坑口, 跟指示行搵唔到, 後來先發現原來只不過係一個山坑, 經過咗都唔知.


九份金礦博物館 -- 呢到又有乜野睇呢, 本來係想去架, 但見鎖咗, 而且又黑, 雖然唔知仲有無第二條路, 但都係無去到


响金礦都對面有個好靚的壁畫... 唔知係乜來的呢?!



拿拿拿, 响舊道行落去都唔野架, 睇呢條路就知啦.



跟住又要上番山, 當天的體力努動特別多.又要上山了.



頭先所提的壁畫係係乜乜, 自己大家睇啦.



上山條路只可以一個人過架渣. 多一個人都唔得.



番上去後又係食食食, 今次係黑橋牌, 好出名架.



食咗佢地最出名的珍珠香腸 NTD 35, 又真係幾好食喎



但完黑橋牌, 再食九份山豬肉香腸 NTD 40. 貴又貴過人, 好味又唔係好味過人, 所以大家唔洗食架啦.



最後去番必影景點, 所有旅遊都有架, 不過夜晚著咗燈會靚好多.



是次九份行程結束, 下站係饒河街市同五分浦, 所以我地座往捷運忠孝復興巴士 (around 90 mins) 於松山車站下車


行咗咁耐, 座耐d 野係好d, 可以休息一下.



伸延閱讀

台北半美食之旅 -- Day 2 (Part I)


台北半美食之旅 -- Day 2 (Part III)


3 comments:

  1. 嘰. 如果有機會再去TP, 我都想去十分啊
    [版主回覆02/24/2010 09:01:00]咁你要早d 起身丫.. 座7點火車差唔多.. 我lazy, 所以座10點幾火車, 不過都8點幾起身架啦~~

    ReplyDelete
  2. 喺九份玩咗幾多個鐘?
    [版主回覆02/24/2010 09:41:00]around 2個幾鐘啦.

    ReplyDelete
  3. 咁好快JA喎~~ 不過坐車都唔少時間~~ 等我再諗諗先~
    [版主回覆02/24/2010 13:44:00]其實係我地得小地方姐, 如果你行多幾個景點可能唔止呢個時間.

    ReplyDelete