5 February 2010

富瑤酒家

同西苑同一集團, 西苑最出名係义燒, 而佢最出名可算是薑蔥鮑魚煲吧!






海參肉根炆豆腐 ($168) -- 海參不算大多, 但又不個切到大薄, 有咬感. overall 來講個汁係做得最好的



順德煎蠔餅 ($88) -- 一聽個名就知唔係我地平時食的的潮式煎蠔餅啦, 雖然較等別, 但我個人覺得潮州好味d



呢個係廚師推介 -- 紅酒燴牛尾 ($68/件). 第一次响中菜館到用刀义食牛尾, 佢做得都算唔錯, 不過一路食一路想起當年响chesa 食的牛尾. 我已plan咗今年會去chesa了



今次無點薑蔥鮑魚煲, 原因係時價, 所以當時我無點, haha, 因為我驚佢話係乾鮑, 但原來係鮮鮑,一隻大約係$40. 真係後悔無點到, 不過不要緊吧, 下次有機會再點其他菜, 聽說他們的燒鵝好出名呢.

No comments:

Post a Comment