27 April 2010

買一送一的串燒 @ At Corner

本來想順住我食野的日程去寫, 但係如果我今日唔寫, 到我寫的時候呢個優惠已經完結, 就破例一次啦 (haha… 唔知會唔會有2,3,4次呢)




其實呢間食店都唔係我第一次來, 但係早前收到佢sms mon-wed 串燒 + 啤酒買一送一; sun 壽司 + 啤酒買一送一, 其實佢的啤酒係得一種朝日是也



尋日同丙丙一早訂咗座窗口的枱, 果然串燒係買一送一, 我地二話不說地點串燒啦.

雖然話買一送一, 但係佢地唔會將貨就價, 之不過下次唔好一次過點太多, 因為佢地唔會燒好一樣就比咗你先, 係我order 咗咁多所有野一齊上. d 會快熟d, d 會無咁快熟, 所以食食下有d 都涼咗, 無咁好食.

雞翼的皮燒的好脆身,但入面不失其肉汁. 雞軟骨都燒至乾身



你地睇, 牛舌是厚切的,好有咬口



係佢地的雞腎落得太多黑椒了, 之不過以呢個價錢, 總不能同日本的串燒作比較吧~~ 





粟米點了一客, 但一串比較juicy, 但另一串就比較乾身



最後點咗軟縠蟹卷, 呢個都唔錯, 但份量小了一點兒吧





順帶一提, 早前來食過佢地銀雪魚同烏冬, 份量都比較小. 雖然話串燒買一送一, 但現場所見只有幾枱食客. 雖然己有2年榮獲米芝蓮食店, 但係同真正的米芝蓮相比, 仲差好遠的距離吧

1 comment:

  1. 唔係賣一送一around要幾$$呀?
     
     
    [版主回覆05/02/2010 01:14:00]上面price list 個價係原價丫.. 特價買一送一就除2啦

    ReplyDelete