15 April 2010

Will you be my bridesmaid之BB班製作

丙丙同屋企人都話我無做小手作的天份, 其實呢一點我都好明白, 老實說, 鐘意唔等如做得好同有creative, 我就係呢一種人. 家姐話我細個時d勞作都係佢幫我手做. 我一路做佢就一路話都唔明點解要做, 一定唔好睇, 但我真係好想用心做呢份手作仔比我的姊妹喎


早咗3月頭已經去咗paper art 到買咗材料, 但係唔太得閒做, 仲有都係幾難做下, 所以要去到4月頭先做好


Paper art 的紙品雖然係貴咗D, 但真係好靚喎



等我介紹下先, 所有野都係用rubber cement 貼咗出來, 咁個背面先會平滑, 咁先唔會有膠水印



腰間除咗有絲帶之外, 仲有一粒大約尾甲咁細立體rose (係丙丙親手摺架)



之前見有blogmate cut 字, 以為好容易, 但係10級難丫, 真係好易cut 斷, 仲有轉彎都好難cut, 所以花咗好多時間响呢到, 真係粒粒皆辛苦



信封的紙係响中南到買的, 呢個搵咗好耐都唔合心, 但最終都比我搵咗珍珠金, 但其實我想要珍珠桃紅



背面用咗有牙交剪做咗個花邊



最後多謝小歌, Kitty, Elaine, Carmen 同我家姐答應出席呢個姐妹團


2 comments:

  1. 好靚呀!信封我都在中南買
    [版主回覆04/16/2010 09:02:00]haha... 大家一樣咁有taste

    ReplyDelete
  2. city super 文具果度都有好多靚包裝stuff 我big date 著掛註冊, 所以想用個有紅色既介子"怎". 周圍都買唔到呀. 結果big date 前兩三日在city super 買左pack 好岩心水既包裝package.... 果日姊妹們都好好奇我地個介子"怎", 個個都讚!! :)
    [版主回覆04/16/2010 23:52:00]e.. 你係咪去註冊處註冊丫?
    邊間city super 有得買丫, 我未見過喎

    ReplyDelete