15 March 2010

台北半美食之旅 -- Day 3 (Part III)

食完咁美味的午餐, 又係時間去下一個景點了, 當日不停咁下著毛毛細雨, 真係大減旅行的心情


我地下一站係忠烈祠, 雖然一早search 咗要座乜野公巴, 但係都係座的士


途中經過圓山飯店, 本都曾經想過去呢到食lunch, 最後都打消咗呢個念頭



忠烈祠係乜, 我估都唔洗多講啦, 唔知的話就睇天書啦, 不過其實都無乜特別, 一個廣場, 仲士兵响到駐守, 咁當然大家要留要番換兵時間啦, 因為一場來到, 呢一part 係最好睇的.


 


目無表情的士兵, 要hold 住你都咪話唔辛苦... 辛苦曬~~



我地抵達的時間剛好, 仲有小許時間先到交兵, 所以周圍睇下



 


由正門而入有二條好深的路, 原來係經過年年月月士兵交兵時行出來的.



都換兵時間了, 超多旅行團丫. 大部份都係香港同日本人, 我自己覺得幾特別, 可能係第一次睇啦. 佢地將支槍拋來拒去, 真係驚佢跌丫.



話咁快睇影完相, 我地就座番的士去捷運站到下一個景點 -- 淡水


 


 


座捷運去到尾站就係淡水 -- 好彩有位座, 唔係要企都幾大鑊


 


淡水老街 -- 鐘意食魚丸丫, 亞婆鐵蛋, 飲酸梅汁丫.. 通通都係响呢條街



 


而我對以上種種都無興趣 -- 因為我係非一般的香港人... haha.. 我就去咗紅旗到買呢個所謂的德國農夫麵包, 台北人對呢間的評價好高, 唔記得邊本天書都有介紹佢地


 



但當天想食的已售完, 退而求其次就買咗呢個... 味道ok 啦, 未有講咁都驚為天人


 



 


淡水實在太多景點了, 我地本應食完午飯到來, 可是總統府實在花咗太多時間...


紅樓係淡水中必到的景點之一, 佢地的指示唔太清晰, 要走一段長長的樓梯就到了, 可惜未天黑, 所以拍攝出來唔美, 歐陸式的建築物



 


呢間紅樓已經變咗餐廳了, 夜晚响到的食飯都幾有情調



 


好古舊的馬偕紀念醫院, 唔好問我佢點解咁出名, 我估指標牌有show 會係景點之一


 



 


淺水禮拜堂 -- 好耐都無見過呢一種的建築物


 


 



 


由於聖誕剛過, 樓上仲有講聖誕節的聖經故事. 記得小學讀書上聖經堂時, 我地都有呢d人物剪紙呢



天黑的太快, 我地又要衝衝去下一個景點 -- 紅毛城


原來佢地6點鐘閂門, 我地去到都5:50了, 唯有快拍.... 點解又係要上山??? 跑丫~~~~


不過好彩我地咁遲先到, 因為我地去到果時係未亮燈, 去到5:55 先亮燈, 拍攝出來另一番風味... 大家係咪覺得外型好似紅樓呢?



話明係紅毛城, 當然係有唔同國家的國旗啦



由紅毛城望落去, 可以睇到淡水的美景



差唔多閂門, 要走人, 又係下山了, 七彩的射燈令到呢條普通的路一點也不普通



本來想响淡去影日落, 但係天色唔好有好厚的雲層, 所以都係影唔到, 唯有拍下海景啦



本來仲想去碼頭架, 之不過我地要番去台北食dinner, 如果唔係就趕唔切是晚最重要的節目 -- 101 除夕倒數


伸延閱讀

台北半美食之旅 -- Day 3 (Part II)


1 comment:

  1. 我都可能會去淡水影相~
    [版主回覆03/16/2010 14:05:00]咁你要多預多d 時間去呢到影丫

    ReplyDelete