20 March 2010

台北半美食之旅 -- Day 3 (Part VI)

去完淡水之後, 我地就來到忠考敦化站的秋吉串燒食晚飯.


串燒係小妺最鐘意食物之一, 記得上次去日本時所食的串燒, 真係好味到不得了, 今次來到台灣, 又有咁多日本野食, 點到要去食下呢間串燒. 响台灣網店的食客, 所有人都對呢間小台有好高的評價



我發現唔只一間有呢個拒吃美國牛, 唔知佢地係咪好討厭美國人呢?



店內大多數都有一大班朋友, 情侶都有座在bar 枱, 店子唔算好大, 但可幸我地唔係等咗好耐枱.



先來前菜.. 小魚同椰菜



雖然我倆都不愛啤酒, 但係食串燒又點小得佢呢, 丙丙點咗啤酒 NT$145, 而不愛啤酒的我就點咗CHOYO梅酒NT$110



柳菜魚 NT$100, 一客有2串



牛舌 NT$220, 一客3串, 好多肉汁, 好 juicy



玉米串燒 NT$60 一串, 唔洗我多講, 大家見到都知有幾好味啦



雞肫串燒 NT$120 一客5串, 呢到食野真係超抵丫, 平時响香港一串都要HK$30 啦, 呢到食5串都係為港紙$30, 仲要係好味架.



雞皮串燒 NT$70. 一客3串, 平時食雞我係唔食雞皮的, 但唔知點解食串燒我又食喎, 可能佢燒曬d 油出來, 所以一d 都唔肥啦. 好脆, 好味!!



燒雞翼 (無影到價錢, 唔記得幾錢了) 呢個只是一般,我地上次响天喜時食的燒雞翼真係好好味, 有機會再去食.



最後來個酒煮蛤蜊 NT$180. 去到台灣一定要食蛤蜊丫, 因為係超鮮甜的. 唔食你會覺得走寶



呢間店都好日本風味, 大部份串燒都係採用しお焼き(鹽燒)方式燒烤, 這是我的最愛, 因為食材新鮮同串燒師傅要控制到火候的技巧刀可以做出美味的食物. 喜歡原味的我對佢地自家制的醬汁也特別喜愛, 佢地用上日式豉油, 蒜泥同自家制材料做出美味的醬汁.


Website: http://www.chochi.com.tw/



伸延閱讀

台北半美食之旅 -- Day 3 (Part III)


台北半美食之旅 -- Day 3 (Part V)


1 comment:

  1. 美國牛肉有狂牛症,台灣人不吃的,香港人吃嗎?
    [版主回覆04/18/2010 12:40:00]哦! 你不說我都不知道是因為這個原因. 對也, 香港人是吃的

    ReplyDelete