30 March 2010

台北半美食之旅 -- Day 4 (Part II)

Wedgwood 係我一值的想擁有餐具之一, 未有擁在之前就唯有去食番個high tea. 心理上自我滿足一番.



呢間座落在太平洋SOGO百貨復興館 7F, 開放式的設計



佢地茶具都唔平架, 响香港sogo都有得賣, 但原來係made in china. 好似唔值咁貴喎~



我地點咗2人high tea set NT$800, 唔算貴. 先來個茶, 用布包住等佢唔會咁易凍



集杯係咪好靚呢, 點解唔會好似飲sake咁有得比我地選自己鐘意的柸呢?



說真的, 佢地的hight tea 做得一點都不出色, 味道都係一般而己. 要品嚐好味的英式下午茶, 香港太多選擇. 你睇! 三文治都只不過是火腿, 仲有鬆餅一點兒也不香口, 沒有牛油味



小食也做得遜色



最後係果盤, 綠色果隻生果台灣人至我, 但我就一般而己. 草莓己酸得很, 最好食不過終香蕉吧~



為咗呢個餐具, 食咗一餐很平凡的英式下午茶. 咁食法, 晚餐又會食乜, 請看下回分解


伸延閱讀


台北半美食之旅 -- Day 4 (Part I)


台北半美食之旅 -- Day 4 (Part III)


1 comment:

  1. 噢, 唔好食事少, 屣 quota 事大
    [版主回覆04/02/2010 22:51:00]係丫... 去親旅行都覺得個肚太細. 但係明明已經係比平時食多幾陪

    ReplyDelete