22 March 2010

台北半美食之旅 -- Day 3 (Part V)

食完晚飯我地就去下一個目標進發, 台北101倒數. 其實要睇101倒數, 唔一定要去市政府的, 我地較早前睇過台灣網友, 佢地响三越附近睇倒數, 要2點先落到捷運站, 因為人太多所以實施人潮管制. 佢返到屋企差唔多3點.


所以我地今次選擇咗國父紀念館, 唔好以為無乜人, 因為佢係一大片空地, 所以係超多人. 仲有係呢到大家都知係睇倒數都最佳景點之一


响忠孝敦化站食完串燒之後, 行一個捷運站到國父紀念館, 我地要熟悉一下街道, 因為回程係由國父紀念館走到忠孝復興站, 無法啦~~~ 我唔想好似台灣人咁响捷運站到等等等


等到12點都唔係一件容易的事, 又無野做, 所以都係對住101 影下, 佢不停咁轉色, 我地就不停咁影



有d 人响到放煙花, 又唔見有得買喎... 係咪真係比放呢?



到11點幾, 你地睇有幾多人. 所以千萬唔係飲水, 唔好打算去洗水間, 因為根本無可能進出, 雖然圖下所見有人站起, 之不過差唔多12時佢地個個都好大聲咁叫前面d 人座下, 感覺好似好咗迪迪尼睇煙花咁.



唔會好似香港咁有10,9,8,7... 的倒數, 無啦啦突然101 光曬, 閃下閃下, 大家就expect 開始... 我未有心理準備喎


完全無特別, 香港比起佢好睇好多, 都係去番IFC 啦, 佢只係不停咁响大廈放以下呢一種的煙花



最後來個2010 Taiwan Up... 全錯的英文成為一時皆話.



就係咁, 足足等咗3個幾鐘的倒數就咁結束, 我地用咗9秒9時時間離開, 奇怪台灣呢到仲有車輛行駛, 但係人太多, d 車跟本行唔到.


伸延閱讀

台北半美食之旅 -- Day 3 (Part IV)


No comments:

Post a Comment