29 March 2010

台北半美食之旅 -- Day 4 (Part I)

由於前一晚睇到倒數, 番到酒店都唔早. 所以是日係無朝早活動的


今早一起身就去咗好出名的永康街, 天真又唔識路的我由中正紀念堂站打算行去永康街, 但係走錯路, 一問當地人之下原來係好遠的, 所以最終都座的士


好多人食過我覺得一般, 但小妹buy 喎, 覺得好好味



一入到問口就見師傅响到煮麵, 等位其間見到都已覺好肚餓



 


擔仔麵 NT$50 -- 好香好好味...



祖傳肉燥飯 (小) NT$30 -- 呢個肉燥飯响我食過最好食的... 唔知香港邊到有得食呢??



香酥蚵仔酥 NT$160 -- 蚵仔好新鮮, 好香口... 呢d 蚵仔味真係响香港未必食得到



櫻花蝦炒高麗菜 NT$180 -- 記得第一次食櫻花蝦係响日本菜館, 之後就深深愛上, 今次得行程我都都有買新鮮的櫻花蝦回港. 呢味菜好易做, 等我得閒都整番餐先.



烤虱目魚肚 NT$160 -- 第一次係係响香港的南台灣, 果時都覺得唔錯, 但係食完呢間之後, 覺得南台灣做得好差. 呢間好食好多. 不過呢d 味唔係人人接受得到.



我覺得度小月唔錯喎, at least 我想响香港搵番間咁有水準都容易. 食完之後認路超強的我決定行番去中正紀念堂. 食得咁飽唔走下路, 唔肥到幾難.


當日天氣都算幾好, 有小許太陽, 拍攝出來都算ok.



到此一遊的中正紀念堂話咁快就結束~


伸延閱讀

台北半美食之旅 -- Day 3 (Part V)


台北半美食之旅 -- Day 4 (Part II)


2 comments:

  1. 我上星期去台北都有光顧永康街的度小月,食物不錯呀!

    ReplyDelete