1 September 2009

學海無涯

結婚要book 的野都7788, 裝修要儲下錢, 明年先算, 所以宜家都無乜野要攪


懶咗2年的我係時候要讀番書啦, 1 Sept 會係一個開學的日子, 眼見身邊的同事一個又一個咁去讀MBA, 點都要搵d 野讀下, 我講要讀果d 當然唔係興趣班啦, 由宜家開始會好忙啦, 仲忙過之前結婚做research, 因為一個星期都番幾多日學, 無法啦!! 唔係再唔讀會比人炒得架啦, 宜家又要供樓, 所以要保住份工


我呢個blog 應該唔會好似以前咁日日update , 不過你地的留言我一定會好快回覆, 仲有因為有好多番學時間係响星期五、六同日, 所以無咁多時間陪丙丙了, 我的食評... 你地見到有就有啦.. 無就大家都知乜野事啦 (不過其實我都有幾個食評想出但未update 得到) 快架啦!!!


1 comment:

  1. 加油啊~~
    [版主回覆09/02/2009 09:04:00]會啦... 話曬比咗成萬元學費, 點都要努力d

    ReplyDelete