30 September 2009

Final Buzzer Beat

話咁快零秒出手已經曲終人散, 呢個結局有好多人都好唔滿意 (包括我自己在內)


大結局有好多令人回味的片段。。。。


Love makes me story -- 朝著夢想加油! 頭號粉絲敬上


係山P 為北川景子加油的, 雖然唔係佢身邊, 但係要為自己的夢想加油



呢個係莉子為景子的戀愛年表, 好WARM 丫, 其實佢係想叫佢唔好放棄山P. 日本人都都係好鐘意做手作仔 



話咁快就過左一段時間了, 連景子的頭髮都唔同曬, 好似真係有板有眼咁拉小提琴喎



景子見到山P上咗車, 佢去追車, 有睇過的朋友記唔記得第一集呢, 好有手尾呼應



睇到最後一集, 終於有好多籃球表現, 有好多人話佢地呢樣應該扣分, 果樣應該扣分, 好彩我唔識, 唔係又會一齊發表



有人話山P 同景子拍拖喎, 睇佢地咀得幾頭入



3 comments:

  1. 希望會出SP啦~
    [版主回覆10/02/2009 08:55:00]我都希望會, 因為都無講 景子佢點

    ReplyDelete
  2. 我估都應該會出SP既.原來你都有睇呀.我問左好多人唔知呢套係咩..但我同亞BEN都好鍾意呢 我不嬲都鍾意山下智久,加上今次女主角又幾SWEET!反而呢排無咩新日劇特別好睇..你有無睇東京DOGS?
     
    [版主回覆10/25/2009 18:07:00]我都覺得好睇下, 可能我本身鐘意愛情劇啦
    我未開始睇東京DOGS, 你睇咗啦? 好唔好睇丫
    今季我只係睇咗real cloths.. 我覺得都幾好睇, 靚人靚衫

    ReplyDelete
  3. 東京DOGS 唔算好好睇.ESP 比起零秒出手!不過呢季無咩特別好睇~好期望有好似零秒出手、交響情人夢、MY BOSS MY HERO呢類咁精彩既日劇。
    [版主回覆10/26/2009 22:00:00]其實最近有無乜特別好睇, 我覺得 real clothes 都唔錯, 你得閒睇下啦~~

    ReplyDelete