1 September 2009

乜樹幹@BOC & 律師樓

星期四我地就draw down, 時間真係過得好快, 所以今日我同丙丙就上咗去律師樓到比律師費同餘下樓價


我地因為做7成以上的按揭, 所以要經MC, 同比保費. 一開始我地同BOC 講呢個保費係一次過比, 唔會借的, 咁佢當的都話到draw down 個日會比我地借的錢去律師樓, 但去到律師樓簽文件時, 我地發覺BOC 會滙比律師樓的錢係扣起保費. 我唔知係咪正常, 但係當時佢話係會滙足所有錢比律師樓的.


我當時即刻打比BOC, 佢地都話跟據佢地手頭上的document 係無扣到的, 保費係會交比律師樓, 咁BOC 會問番律師樓拎


但係律師樓手頭上份文件係由BOC 出的, 但唔係咁寫架喎, 邊個先係真呢????


仲有我發覺律師費breakdown 比我時, 佢話stamp duty 係2份, 所以要收2次錢?? 我覺得好似有d 問題咁, 唔知大家有無試過呢?? 仲有仲有, 佢地的車費丫, misc items 你地會唔會問佢拎番breakdown 呢??


呢間律師樓做野真係.... 唔係人地介紹我都唔會用, 首先我地早前已經比咗小小律師費, 佢地話因為要開始做野, 所以要比小小錢先... 無問題, 但係今日數到佢地張收據, 我個名寫錯, 比錢金額本來係寫錯, 是但咁cross咗佢再寫過.. 喂大老丫, volid 咗佢開過張都唔係過份啦.


仲過份的係我要開支票比餘下樓價+律師費, 佢竟然計錯數, 加變減, 丙丙仲要話計過係正確, 所以我再無double check, 但想想下好似有d 唔對路, 一計之下發現有錯.... 律師樓做野唔係要好小心架咩.. 我仲見到佢地d item 係有check 過.. 咁都錯得!!!


都唔知係咪我黑仔啦, 希望draw down 果日順順利利啦


4 comments:

  1. 佢地的車費丫, misc items, 我係有個breakdown, 但係你要知道個數都係佢開來收你錢law, 我又唔明d copy fee有時都幾貴,其實好多時係佢地開得有冇良心law...... 律c費多數都係($5k+mis items).
    算la, 都成交完,而家最重要係佢條數要清楚,明白,唔係日後就煩了.  
    [版主回覆09/01/2009 12:25:00]咁都係, 頭先打比佢想問stamp duty, 點知佢去咗上court, 唔知幾時番.

    ReplyDelete
  2. 而家D人做嘢好冇HEART GA....>_<
    [版主回覆09/02/2009 09:05:00]咪係囉, 唔清唔楚, 明天收樓希望順順利利

    ReplyDelete
  3. 乜原來仲有車費呀, 雜費要計架?? 我仲以為一個律師費包晒添... 真係未買過樓都唔知..咁TOTAL除左律師費仲要比多幾錢出黎架?
    [版主回覆09/02/2009 21:46:00]好似話depends on 你地點傾架喎
    仲有stamp duty, registratio fee, 水電媒deposit, mgt fee deposit
    um 如果你做唔到7成.. 仲要比mc 保費...

    ReplyDelete
  4. 咁車費都要比架咩???
    [版主回覆09/02/2009 23:07:00]車費可能包咗响律師費到,好depends 你當時一開始問價時點傾的

    ReplyDelete