19 September 2009

淺談日劇@ Buzzer Beat

雖然最近好忙, 但身心都雖平衡一下, 對於一向都有睇日劇的我, 今季真的睇咗好小


由山下智久, 北川景子同相武紗季主演的零秒出手是今季的大熱, 我又點會錯過呢.


山下智久响我心目中做得最好係求婚大作戰, 北川景子的仲未覺得佢有乜野佳作, 而相武紗季就必需數到絕對男友了


好明顯, 我係鐘意睇愛情片之人, 雖然呢個劇名係零秒出手, 即係响最係一秒個籃球入咗, 但係真係講打籃球的時間係小之又小




Love makes me strong... 呢一句成日都會係到劇出現, 唔知响日本係咪都好 hit 呢?



山P 佢真係毫無進步, 由求婚大作戰到Code Blue 同宜家, 所有表情都係一樣



山下智久, 北川景子同相武紗季, 前2人做戲都係無進步, 但係相武紗季今次的演出同之前好唔好, 係做壞女人, 大突破同表演出有好大的進步


北川景子係演小提琴家, 唔知點解佢比我的感覺有點似堀北真希


雖然係話愛情劇, 但當中都有好多攪笑的情節 (都係唔講太多, 對睇的朋友唔會太知劇情)



我睇日劇最主要係我鐘意, 仲有係聽下學下日文... 最終章原來唔係最後一集.. 最終回先係



唔知呢一個劇會唔會係今年月九的最佳之作呢? 下星期一會係最終回, 好期待丫


3 comments:

  1. 我已經好懶...冇咩睇日劇LU~~
    [版主回覆09/20/2009 23:22:00]其實我想relax下, 所以keep 住都有睇..
    我借咗本旅遊書比人, 所以仲未review 你個plan 丫.. sorry!!!

    ReplyDelete
  2. 我呢季只係追呢套咋~!!!我就唔係好識睇佢地D演技, 但就覺得好好睇呀~!!!
    [版主回覆09/20/2009 23:25:00]e.. 原來你都睇日劇架.. 我都好鐘意睇架

    ReplyDelete
  3. ><  我仲未睇晒套mr brian
     
    [版主回覆09/20/2009 23:26:00]你都無時間睇架啦

    ReplyDelete