13 April 2009

2009關西賞櫻之旅 - Day 2 (Part I)

4月6日(Monday)


行程的第二天, 今天係咁多日最早起身的一天, 出發時間係7:45, Morning call 6:30. 無法啦, 導遊話因為想比多d 時間我地去賞櫻, 如果唔係時間就唔夠用. 仲要最好唔好塞車, 要不然我地行的時間就會小咗


話咁快就要離開名古屋了, 臨行前我為酒店同JR Central Tower 行最後的拍攝留念



日間的JR Central Tower 係咪同夜晚好唔同呢?



個多鐘頭車之後, 我地終於到咗第一個休息站了, 呢個休息站係我地全個旅程中最大又最多野買的休息站



好多手信, 茶葉同烏冬都可以响這裡買到.



喜歡食烏冬的我又點會錯過呢。。。已經食咗啦, 味道係...唔係太好食囉



日本人好鐘意狸貓的, 因為佢係代表8種幸運同美德



以.. 呢個日本爸爸係咪覺得BB好似狸貓呢?? 佢一見到狸貓就張BB 放咗隔離啦



再過1個鐘頭車就到我地京都首個景點 -- 清水寺


申延閱讀


關西之旅2009 - Day 1 (Part II)


2009關西賞櫻之旅 - Day 2 (Part II)


No comments:

Post a Comment