27 April 2009

2009關西賞櫻之旅 - Day 3 (Part VI)

終於番到大阪了, 呢2日行程都係好多, 我估如果係自由行得話 at least 要3日先行得曬, 但我地用咗2日時間就去咗咁多地方, 所以响呢一刻, 真係十分十分累了, 所以要去居酒屋到relax下, 話曬第4天去的地方係和歌山溫泉, 所以再見唔到咁繁榮的城市


上次我地去東京時食過東方見聞錄, 今次我地本來想試下第二間, 但外於其他店舖的menu 好大份, 我地又唔係肚餓, 所以最後都係去番呢到. 話曬佢地係炭火串燒


向日本的居酒屋有一樣野唔好處係可以吸煙的, 對於唔吸煙的我可以話係好辛苦, 响東京的東方見聞錄同大阪有好大分別, 首先東方那兒係自己一個廂位的, 但係大阪到係2人一個廂位, 所以要同人share, 如果隔離個班人成日食煙, 你都咪話唔慘


首先來過drink 先, 我地先點咗小正の梅酒 (508Yen) 同 ザ ブレミアム モルツ (578Yen)



大家有無為意到右手邊有一碟毛豆呢, 佢自動拎我來我地無點架, 初時我以為係free 的, 但到結時先發現係要收 (798Yen), 差唔多係最貴的一碟, 以.. 唔知係咪大阪唔老實呢, 我地响日本果時係無架



厚燒き玉子 (609 Yen), 响日本食呢個一定唔會唔好味, 所以去到日本係必點之菜


]


えのき肉卷き (462Yen), 即係金菇肉卷, 個汁做得幾好, 但細份咗d



串燒き盛り合せ (塩味) (924Yen), 好好味的串燒



食到好飽,但番到酒店仲有我地响神戶買的布丁, 呢個就係我上文提及到咗神戶店員送我地出門口仲要等我地走先入番去.


唔錯喎, 幾好食, d 日本甜品真係做得出色



就係咁.. Day 3 就完結了..


~End of Day 3~


伸延閱讀


東京5日4夜之旅 - Day 3 (宵夜@東方見聞錄)


2009關西賞櫻之旅 - Day 3 (Part V)


2009關西賞櫻之旅 - Day 4 (Part I)


1 comment: