21 April 2009

2009關西賞櫻之旅 - Day 3 (Part III)

食過和牛之後, 我地就响神戶北野異人館進發


往北野異人館之前會經過生田神社, 呢間神社好出名架, 之前藤原紀香都係响呢到結婚架



呢到的建築物係咪唔似响日本呢



以.. 又係水蓋, 真係唔同地方有唔同架



一路行一路見到呢d 好得意又靚的建築物



呢間係由異人館改建的starbuck, 仲要係响我的日個日開幕架



行去北野異人館都幾辛苦, 因為係要行上斜路的, 所以最好係座車上, 跟住行番落來, 咁就好了



其實異人係指外國人, 而帶外國風格的房子就叫異人館,


呢到就係風雞館, 係政府重點保護的文化遺產, 此乃最具特色的展館之一



呢間就係萌黃之館, 昔日為美國總領事的住宅



呢到係北野異人館的祈福勝地 -- 北野天滿神社



跟住我地參觀咗荷蘭館同澳洲館, 其實所有館都要比錢入架, 所以我地都只係响問外拍攝



WOW~~~ 呢到真係好美, 門口D花係真架... 我地初時都以為係假



仲有係英國館, 好耐都無見過英國 logo 了



呢個警察局係咪好具特色呢?



仲有所有商店都好有心意的設計... 有好多門口放咗五顏六色的花, 簡直係美化環境



伸延閱讀


2009關西賞櫻之旅 - Day 3 (Part II)


2009關西賞櫻之旅 - Day 3 (Part IV)


1 comment:

  1. 呢度真係幾特別~~
    [版主回覆04/23/2009 08:57:00]係丫.. 不過真係時間有限.. 好多地方都去唔到
    有機會過多幾年想再去多次

    ReplyDelete