26 April 2009

2009關西賞櫻之旅 - Day 3 (Part IV)

行完異人館之後, 我地就番去三宮站附近的商店周圍逛逛, 三宮附近有好多大型的商店, 如SOGO, 0101, Loft 等.. 除此之外, 仲有地下商店街同京町筋商店街.. 如果要行得話, 真係一日都未必行得曬, 仲有係神戶的元町駅都有好多大大小小的店舖



見到呢間甜品店, 我地又忍不住手買咗來食... 本來好想影下間店舖問口, 我地買小小野. 佢地不但送我地出問口, 仲要一值揮手直到唔見我地為止... 呢d服務態度我估都無乜國家有了.. 今日今日呢個服務態度都係好得不得了, 所以令我有點唔好意思拍照呢



呢到係神戶新閒



行到有點累了, 雖然時間仲早, 但都來個early dinner.. 我地今次選擇咗"魚心", 咗旅遊書都有介紹, 佢响大阪, 京都同神戶都有分店. 呢間壽司以大件同抵食為主.



太大年了, 見到都有d 驚!!



um.. 點解仲有魚皮呢??



對終有魚皮的魚.. 我真的有點怕, 所以最終我無食比曬丙丙食



响香港的甜蝦只有3隻, 但呢到有4隻, 真係名副其實的大件, 但點解會有生菜响底呢?



帶子連殼一齊上, 但點解又係有生菜响底呢? 唔通佢地興, 我就真係有點接受不到了



如果你問我好唔好食. 我只可以答你新鮮, 但唔算好食, 比起我地上年响東京的北澤俱樂部實在差好遠好遠, 實在有點懷念同回味呢~~


呢到所有野都係即叫整, 所以保證新鮮, 而且正如書中所講提及, 真的十分大件, 因為我地一早print 咗coupon 的關係 (10% discount off), 所以呢餐為 2718Yen


其實我地都唔係好飽, 但係覺得唔係太好味的關係, 所以都係夜d 再食過.....


之後我地就去神戶港拍夜景了


 


伸延閱讀


2009關西賞櫻之旅 - Day 3 (Part III)


2009關西賞櫻之旅 - Day 3 (Part III)


4 comments:

  1. 北澤俱樂部 我睇東京本書都有見過呢~mark低佢先~~
    [版主回覆04/27/2009 09:12:00]係丫, 真係幾好食, 但係都唔算平喎.. 佢係貴價壽司, 雖然我未食過築地無得同果到比較, 但我自己本人就覺得 北澤俱樂部 真係好好食

    ReplyDelete
  2. Thank you!!
    [版主回覆05/13/2009 09:05:00]Welcome

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 即係咁, 每個人的口味都唔同. 我見好多blogger 都話呢間又好味又抵食.但對我來講不合適

      Delete