2 April 2009

Dinner @好味的生記飯店

呢間飯店位於灣仔已經有好多年了, 但今次我同丙丙都係第一次去, 上到去見到佢地的裝修同店員, 就知有幾老字號了,不過佢地的店員都算殷實, 主動地介紹有乜好野.

最後我地點咗菠蘿咕嚕肉,肥瘦好均勻,個汁做得好好味,唔太酸唔太甜, GOOD




家鄉手磨煎蓮藕餅  - 用咗蓮藕粒,蠟肉粒及魚肉, 好香口, 好脆



梅菜芯蒸菜芯 - 菜芯好嫩, 梅菜唔會好鹹, 帶點香甜, 用來撈飯確實一留



最後來個白糖糕, 可惜帶酸, NOT GOOD!!



呢間真係幾好味喎, 不過一定要訂枱, 我地星期六去, 星期五訂8點都full book, 所以要食7點鐘, 不過唔緊要, 早d食咪早d消化囉, 仲好!! 無咁易肥

下次要食佢地隻雞丫, 仲有泥鯭粥 (但呢個必要訂丫, 我地果次咁早去到都賣曬), 店員話呢,兩樣都好食架, 我地都見到有好多枱order tim

地址: 灣仔軒尼詩道107-115號2-3樓

No comments:

Post a Comment