29 April 2009

2009關西賞櫻之旅 - Day 4 (Part I)


4月8日(Wednesday)


寫到呢到, 行程都行咗一半有多, 今日就要離開繁榮的大阪, 進入我地溫泉的世界 - 和歌山


Yodobashi Umeda 係响新板急後面, 我地經過呢到多次, 宜家要同你講 bye bye 啦!!



早上睇空中庭園展望台同夜晚睇大家覺得有乜唔同呢?


JR站行去空中花園的路途會見到好多地盤, 聽講話呢到第日又會係一個好大型的商場日本已經有好多商場啦喎.. 佢地做唔做得住呢?


由大阪去和歌山要座2-3個鐘頭車, 車程都幾長下, 我地途經見到好多工業區, 原來大阪係工業城, 好多工業, 葯業同奶粉都係响呢到生產的



座咗好耐車, 終於都到咗中途站了, 原來我地不經不覺已經到咗紀州了



睇到呢幅地圖, 我地就知仲要座好耐車先到今晚的溫泉酒店



和歌山的第一站係梅干館, 我都梅酒就好有興趣, 但對梅就


我地參觀咗佢地的制作過程仲有個3D立體動畫睇, 但我地全團人都呢個動畫完全無興趣, 所以唔夠幾分鐘, 我地已經所有人都放棄睇動畫, 反而對佢地的梅製食物好有興趣



所以制作過程都好乾淨, 真係確保衛生



我同丙丙都試咗d 梅酒.. 但係比起我地剛响香港買到的金獎受賞的梅酒還差好遠, 所以無買. 本來想買梅餅干的, 但驚番到來香港已經比我攪到碎曬, 所以最後乜都無買到


之後我地就去Tore Tore 市場食午膳了


 


伸延閱讀

2009關西賞櫻之旅 - Day 3 (Part VI)


2009關西賞櫻之旅 - Day 4 (Part II)


2 comments:

  1. 點解我又唔知有3d動畫ga...
    [版主回覆04/30/2009 09:00:00]無?!  唔係嘛. 不過d動畫係好耐之前做的.. 所以一d 都唔好睇.. 大約都係幾分鐘講下做梅過程.. 唔聽都無乜損失

    ReplyDelete
  2. 導遊冇講.../_\

    ReplyDelete