1 May 2009

2009關西賞櫻之旅 - Day 4 (Part II)

又到食午飯的時間了, 今次我地去咗有白濱版築地Tore Tore 市場


呢個係西日本地區最大的漁獲賣場, 內有魚檔, 乾貨店同食店, 提供壽司, 刺身及各種熟食



未入Tore Tore市場, 會先見到一箱箱的橙, 有好多唔同的品類, 如橙+檸檬, 橙+西柚等



入到 Tore Tore 市場, 我地首先到2樓進食午餐. (以下圖為團費為包, 但我一D都無食到)... 點解?



唔係因為唔好食, 係因為我地比咗8,000Yen 食佢地個刺身, 我見咁大份跟本我兩無可能食得曬, 所以只係食呢碟都已足夠了. 魚生都算新鮮, 但唔算大甜, 又可能因為太多的關係, law of deminishing marginal return 又响我地身上出現了. 順帶一提, 導遊話呢到的海膽未必全部來自日本, 有好多都係來自大連, 但我地食呢餐係來自日本的... wow.. 响日本食大連海膽, 感覺有點兒那個



食飽過後我地走落去一樓的市場了.我地第一次親眼目到張好大條吞拿魚一一切開



場內仲有一個超大的魚缸



唔知呢到賣d蟹平d定北海道呢?



呢個市場有好多乾貨買, 我真的想買d 番香港呢, 但最終... 算啦, 費事拎.. too lazy.. 又或者第日有自己家時真的會買些呢



似唔以大澳d鹹魚呢?



我地响到到都唔係乜都無買架, 我有買我最喜愛的梅酒同佢地最出名的豉油. 紀州最出名係梅, 我都當然唔錯過啦.


梅酒仲未試過, 所以未有報告. 但係支豉油用來點海鮮的確係一流, 金獎之名果然名不虛傳



 


伸延閱讀

2009關西賞櫻之旅 - Day 4 (Part I)


2009關西賞櫻之旅 - Day 4 (Part III)


No comments:

Post a Comment