19 May 2009

我的二三事之1234

之一


最近好想學攝影, 本來一心打算平平地去工聯會學, 但點知第一次去果時佢原來第二日先開始接受會員報名, 由於我唔係會員, 所以要11號先有得報名, 但點知當日打去問的時候, 佢同我講我想報果班已經 full 曬 , 有無咁快丫 , 其他班上課地點同時間都唔理想, 最難得係我說服丙丙同我一齊我.. 唯下有無加堂啦


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


之二


睇下睇下工聯會d course, 我又想學99.9%純銀黏土銀飾工藝初階,真係唔好咁大聲,丙丙知道又會話我,我上次己經學咗藝術穿珠及半寶石飾物製作課程, 果課程唔好貴 $550, 但係跟住買材料先貴丫, 差唔多要 $1800, 最死係 d 野又老又土, 做咗都唔多會帶, 所以有幾樣野我只係學咗, 無買材料, 但係純銀黏土銀飾工藝初階係己包材料喎, 都係想清楚先


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


之三


最近不停咁睇日劇, 其實我一值都有睇開, 不過今次睇呢果係因為我見好多blogger 話睇完午餐女王之後愛上蛋包飯, 所以我決定搵香d舊野睇, 果然又出乎意料之外好睇喎, 仲有小小就睇曬了, 跟住就追番今季的日劇


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


之四


突然發覺最近懶咗update 果 blog 因為掛住睇日劇, 一日24小時都真係唔係好夠用, 要分配下先得


2 comments:

  1. 申珠真係非常貴同會越玩越貴
    [版主回覆05/20/2009 21:32:00]係架.. 仲要初初係做出來唔靚的

    ReplyDelete
  2. 好似silva咁, 我見到他都好肉痛
     
    [版主回覆05/22/2009 09:32:00]係啦.. 不過silvia 都算平啦, 仲有佢學d 野平時都帶得
    我個d 就...
     

    ReplyDelete