17 May 2009

蓮香樓之分店 -- 蓮香居

丙丙話好耐無去過蓮香樓了, 好掛住佢地的食物, 所以我地一於尋日去開中環就打算去呢到飲茶

星期五晚上網比我睇到原來蓮香樓响上環到開咗分店 -- 蓮香居, 所以我地決定會一會呢間分店同本店有無不同之處

蓮香居比蓮香樓大好多, 店子有二層之多, 無一層的面積都比蓮香樓大, 但係一樣都要搭枱

佢地所有班子都係新雇用的, 場面比蓮香樓更亂. 所有碗同碟都係未清乾淨, 仲有食物或者係油漬响到.

是次因為搭枱的關係, 所以唔好意思拿起相機拍照...

所謂新不如舊正正合適到用於此. 我地點咗棉花雞, 比起舊店呢到所有食物都好多油, 仲有我地的棉花雞仲要係末熟的. 原來我地同桌其餘2家人, 先後都有點呢個, 而大家都雞都係未熟.. HOW COME.. TOO BAD

其他食物都比舊店差, 又好小點心出爐, 幸兒我地座近廚房位, 所以有點心出爐可以9秒9拎到, 如果座入面見到點心車先出來拎的話跟本無可能拎到任何點心. 新出爐的點心不到一分鐘就沽清, 可想言之情況比舊店更差. 最後所有人都响廚房問口等出爐

一間比本店仲差的食店, 你估我仲會唔會光顧?? 短期一定唔會, 睇下佢遲 d 會唔會有改善啦

聽同枱的人話蓮香樓宜家內部裝修, 6月1日先重開. 所以要去蓮香樓的朋友要注意了

No comments:

Post a Comment