27 May 2009

潮州陳勤記+源記甜品

丙丙响附近見客, 難得可以接我放工, 今次終於唔洗去 TST 到食飯了, 食乜好呢??

响 openrice 到search 到好多人話呢間潮州菜好好味, 好啦... 等我地食下睇下係咪真係咁好味先

我地點咗鵝片, 樣就幾好啦, 好淋但無乜鵝肉味




好過份丫, 得上面果幾片係鵝片, 下面係鵝肉... 咁我地洗乜叫鵝片丫???



跟住我地點咗蠔仔肉碎 -- 都算多蠔仔, 但係胡椒過多, 食唔到蠔仔的鮮味, 仲有如果加番 d 方魚好d



最後來個煎蠔餅, 賣相已經唔多好啦, 仲有係一d 都唔好食..



呢餐對我來講十分唔滿意, 早知就去尚興到食啦~~~



由於晚餐唔好食的關係, 我地點到要食番一個好味的甜品, 我地就去咗源記, 點咗蓮子雞蛋桑寄生茶同紅豆沙加蓮子

先講蓮子雞蛋桑寄生茶 -- 對女姓係好好架, 補血虛, 通經絡等... 佢地d蓮子好淋, 仲有隻蛋好入味 very very good

紅豆沙加蓮子 -- 真係好沙的, 做得十分好, 蓮子好淋, 可惜係果皮味小咗d

呢間糖水店真係值得推介, 可惜係遠咗d, 唔係我一定會成日去食

潮州陳勤記
地址: 上環皇后大道西11號地下

源記甜品專家
地址: 西環正街 32 號地下

No comments:

Post a Comment