13 May 2009

Pre 丙丙生日飯@湖舟

自從上次食過湖舟之後, 丙丙對佢念念不忘, 所以佢話想生日前再來食喎, 又慶祝佢 xx 歲生日

今次我地大家都一樣點咗三色丼, 我就要咗海膽, 銀雪魚同中拖羅.

而丙丙就點咗海膽, 中拖羅同三文魚子

每一個set都附有漬物, 前菜,茶碗蒸同味噌湯
前菜係菠菜加上木魚汁, 好味... 唔知茶碗蒸係咪用上雞湯呢, 因為食到一陣陣的雞湯味

講番個主角先, 切碎咗的中拖羅好香, 比起定食Doraya 好食好多, 你地睇果色澤就知啦. 由於我唔食三文魚子, 所以唔知係乜野味, 但係丙丙就話好好味, 今次d海膽有d 腥, 真係好失色

另一個同上係一樣, 分別在於銀雪魚, 雖然無上次咁鮮甜, 但都好味

以上兩個都好大碗, 我同丙丙都食唔曬

話時話, 今次d 海膽真係唔係好得, 如果我地第一次來食到呢個質數, 再食的機會會細d, 所以上篇提及好唔好食有時真係好睇彩數

其實呢間係一間好高質數的日本食店, 下次會去食佢其他的食物

申延閱讀
必食之選@湖舟

2 comments:

  1. d野食真係好正, 見到都好想食
    [版主回覆05/15/2009 08:53:00]叫阿ken 同你去試下啦.. 真係幾好食架

    ReplyDelete
  2. 佢既海膽差左好多,好大防腐劑味.好彩壽司都仲ok.
     
    [版主回覆05/21/2009 21:32:00]係啦.. 真係差咗.. 我次次去都係食壽司飯.. 下次都要試下佢地的壽司先得

    ReplyDelete