10 May 2009

五一之旅@迪欣湖

風和日麗去邊好, 當然係下郊外, 吸收一下新鮮的空氣啦


迪欣湖開咗咁耐, 我地兩個都未來過... 話曬都係香港人點可以未去過架.. 好一於去行下先.


迪欣湖活 動中心佔地約達30公頃, 位於迪士尼主題公園旁, 內有全港最大的人工 湖,緩 跑徑,兒 童 遊 樂 場,服務中心和植物林等等



嘿嘿!!! 原來係無乜野睇架, 仲話係活動中心, 最有特色只不過是湖中的噴泉, 當天只有數人租小艇於湖上玩樂



本來以為呢到會無乜人, 點知係超多人, 本來呢到係人單車租的, 但當天未見有人租借, 但係家長帶咗小型單車比小朋友玩樂



我知呢到係拍結婚照外景其中之一地方, 如果我未去過可能都會選擇, 但係去過的話就NO NO NO, 跟本無乜靚景點



唔知係咪大好太陽的關係, 當天好多花都已經謝曬



响香港好小見到柳樹, 但响呢到有喎



因為真係無乜野睇, 所以我地好快行軏, 呢個係巴士站, 外型都幾靚, 仲有風扇, 夏天等車都唔會太熱



唔知係咪呢到都係迪士尼都範圍, 所以連街燈都有迪士尼都 logo



咁早行完又無野做, 我地就去咗東涌果outlet 行街了.


1 comment:

  1. Mitsui, 牛丸11 May 2009 at 07:54

    我BF同講咗話去行下...講咗好耐都未去到....
    [版主回覆05/11/2009 09:37:00]唔去都無乜所謂, 因為真係無乜野睇..

    ReplyDelete