11 May 2009

Openrice 20大排名之一@Applegreen

之前同丙丙經過呢間餐廳都有好幾次, 每次都好多人仲要一定要訂枱, 後來上openrice 先知佢係20大的排名, 佢响TST 同MK都有店舖, 係咪真係咁好食, 真係要試過先知

我地响五一當天到會呢間餐廳, 唔知係咪 d 人去曬旅行的關係, 平時 friday 會超多人, 但當人仲有吉枱




先來一個是日餐湯 -- wild mushrooms ($28), 呢個湯都幾creamy, mushroom 係打碎曬, sorry, 唔知係咪小妹味蕾遲鈍, 所以食唔到蘑菇的香味



跟住來個 salads, 我地點咗凱旋沙律配烤雞肉 (half portion) ($51). 如果得2個人的話一定要叫half portion 丫, 因為都幾大碟, 點 full portion 一定唔可以點2個main course.

講番個沙律先, d 菜唔係好新鮮, 有d有小小啡, 仲有係烤雞唔香, 切到好細粒, 所以都係一般而己



Pasta 方面我地點咗南部香辣 ($108), 我地問過店員有乜材料, 佢話有d 海鮮, 蝦, 同腸咁

呢碟pasta 都好大碟, 食完都有9成飽了, 至於海鮮方面, 我地眼見只有一隻蝦切咗4件, 腸就比較多, 真係好想問番個店員呢d都叫做有海鮮咩?? 我地真的想退貨. 至於 pasta 方面做得恰到好處. 唔會好淋身



最後我地點咗三文魚配蕃薯蓉 ($132), 出奇地呢個又好食喎, 三文魚好香好味. 仲有蕃薯蓉都好甜. 但因為我地太飽的關係, 所以最終take away



你問我好唔好食, 我就話唔好食多過好食, 未至於openrice講得咁好食姐. 不得不提,我地本來想點青口的, 但佢地話今日唔新鮮喎, 所以唔賣, 都算係咁啦~~

是好與否, 都係要自己親自試過先可以作評論, 因為有時又好講彩數

Applegreen: Official Website

Address: Shop3, G/F, No.5-7 Hanoi Road, Tsim Sha Tsui

No comments:

Post a Comment