6 May 2009

沖繩料理 @ Chura ちゅら

第一次去呢間沖繩日本料理, 我地都係忽然想去,所以之前又無上網睇過好唔好食. 不過佢係 EN 的集團, 對於佢地出品係有所保證

一落到地庫... WAH好多人, 好彩所有人都係等緊佢地對面間丼吉列日本吉列專門店餐廳

由於我地無訂位, 所以無得座相房, 只可以座大廳, 但係我地附近兩枱都係日本人, 咁可想言之唔會差得去邊





由佢地的碗同碟就可以睇得出佢地的好與壞, 因為所有野都經過適心的選擇



先來個漬物, 係d 小魚, 我對呢d魚係無乜興趣, 所有都由丙丙食曬, 佢話好好味喎



宜家佢地的刺身做緊 special price, 我地初初都驚佢地會張貨就價, 但係一d 都無. 有好多都係 menu 價錢之一半



牡丹蝦壽司 ($48) -- 鮮甜爽口, 仲有一大件新鮮的山葵



睇清楚d, 真係精型架



再來帶子刺身 ($68), 新鮮唔再講, 仲要比一大件山葵, 會唔會浪費咗d 呢



海膽刺身 ($72) 睇個presentation 知得啦, 附加紫菜, 可惜係有小小淋



呢個海膽一樣好甜, 唔會遜色過我地响關西的食的馬冀海膽



再來甜蝦壽司 ($28), 呢個比起牡丹蝦壽司就差小小, 所以下次可以不點



唔好以為佢係冬菇, 其實係沖繩風炸豬肉蕃薯球 ($55) -- 呢個都好味丫, 不過食一件就飽了



呢d 沖繩鹽加落去又幾好味喎



串燒拼盤 ($60) -- 唔抵食又唔算特別好食. 下次唔會點



苦瓜炒豬肉 ($78) 呢個係沖繩名菜, 唔好以為好貴喎, 一來都幾大碟, 二來係沖繩苦瓜响一田買都要幾十元一條, 日本的苦瓜比起我地中國果d表面的粒粒無咁大, 係細緻d



呢餐真係食得好開心, 丙丙話佢地的壽司比起我地响關西時的魚心仲要好味喎

呢到真係好好味, 真係誠意推介, 我估我地會好快再來

話時話, 其實香港有無得食京都菜呢, 有的話請話我知.

地址: 尖沙咀廣東道100號彩星集團大廈地庫A室
Tel: 3105-8950

2 comments:

  1. Kitty係呢到祝各位blog友"母親節!"快樂

    ReplyDelete
  2. Mitsui, 牛丸10 June 2009 at 21:32

    我試咗LA...除咗啲海膽唔多得, 其他都OK~~ 你可以去我個BLOG度睇下~~
    [版主回覆06/11/2009 09:09:00]係.. 等我去睇下先
    海膽呢家野真係一時時, 我之前食湖舟好好味. 但第2次食就差d
    我介紹同事去食, 佢又係第一次食好好味, 第二次又係差咗
    所以又係好睇彩數.. 所以要keep 到水準係好重要

    ReplyDelete