25 May 2009

Lunch Buffet@Cafe Serena

我真係好小好小同丙丙去食自助餐, 最主要原因係我地食得唔多, 好似好貴又唔抵, 上年因為HSBC Credit 的積分換咗一張 lunch buffet coupon, 本來上年年尾想換多張, 但係已經無咗呢個promotion 了.

一直以及我都好想試下呢間buffet, 以前聽好多人講呢間buffet 都幾好, 但係最近上openrice 到睇發覺大不如前, 算吧!! 都係要去試試, 佢 lunch buffet 都唔算平, 大約$2xx, hsbc card 本來個discount 的, 但係我地用咗一張coupon, 所以乜discount 都無



我地首先食魚生先, 種類唔算好多, 三文魚都算幾靚, 不過食落去有d冰凍的感覺, 一如網上的人所講, 魚生只是一般而已

燒餅係即制的, 賣相同味道都唔錯, 仲有丙丙精心的裝飾 (紫菜, 木魚等)

雲吞本來都唔想食架啦, 但係又想食d 菜喎, 雲吞都幾爽口


青口同蝦都叫做唔錯的貨色



焗生蠔都唔錯, 所以食咗幾隻

♦ 燒魚我就無食啦, 因為我怕多骨, 但丙丙話味道都ok

♦ 我都幾鐘意食關東煮架. 日本酒店係唔同d, 連呢d 都有食得食, 但點解無我最愛的茶碗蒸呢

♦ 响自助餐的天婦羅真係唔係太好食, 算吧, 都估係咁架啦


♦ 日式餃子都唔錯, 但係皮厚咗d
野食唔算好多, 好多朋友去食自助餐都係為咗甜品, 雖然我兩對甜品唔係超有興趣, 但每每食自助餐時必定會比平時食多好多

♦ 先來個tiramisu, 多番小小酒會好d, 仲有係唔夠滑再來我最愛甜品cream burlee, 我自己一人食咗3個, 實在太好味了

♦再來我最愛甜品cream burlee, 我自己一人食咗3個, 實在太好味了

♦食甜品又點小得cake 呢? 右上果件無乜特別, 左下芒果cheese cake 幾好味 (我自己好鐘意食cheese, esp 芒果). 右下的芒果甜品又係好好味, 芒果好香




最後來果楊枝金露, 又係我最愛的芒果甜品



其實除咗我以上食果d之外, 熱食仲有幾樣野, 如魚等, 仲有係印度咖哩同薄餅

呢到仲有雪糕同沙冰供食客自制



講真, 如果以正價來講我就覺得唔係太值了, 魚生種類小, 貴價食品一點兒乜沒有, 連最普通的牛扒都無

以$2xx 來講真係唔算太值

地址: 尖沙咀麼地道72號香港日航酒店1樓

1 comment:

  1. 係ar, 最近我都好想食buffet, ken生日我都會同佢食buffet,但唔知道邊間好咪,又唔係成日食,所以想食好d
    [版主回覆05/26/2009 08:59:00]佢幾時生日丫... 我覺得yamm 都唔錯架

    ReplyDelete