4 July 2009

囍之婚禮攝錄 -- 2號後選佳麗 Ray Chiu (後感)

尋晚約咗Ray Chiu 睇相, 其實之前我地已經响網上睇過佢d 相, 今次再睇比到我地感覺好似決小咗什麼咁, 我覺得佢有點兒刻意去學人地的風格, 好似 Kenneth 同CM Leung 咁 (個人覺得)


仲有我覺得個 march-in slideshow 就超普通, 唔知其他係咪都係咁呢


其實佢個 package 差唔多係包曬所有野, 只係要比OT charge, 如果要番master type 就 $500/tape, 同same day video editing $3000 (要比番videographer 4-5個鐘去做), 仲有佢地所有影d 相都係用jpg format, 唔係RAW


睇完之後佢都有介紹其他photographer比我地, 果d 全部都係佢d friend, 不過其實我之前都差唔多問過曬, 果果都要20k 以上, out 曬 budget


其實佢都唔係唔好, 不過再睇下多幾個 photographer 先


No comments:

Post a Comment