4 July 2009

囍之婚禮攝錄 -- 3號後選佳麗 Gary Li (後感)

今日睇完Gary Li d 相之後, 我覺得超好心, 仲有confirm 佢地機會好大


首先入到去佢比咗幾本相簿我地睇, 跟住就開咗d video 比我地睇.


Video 係分2 set 的, 1 set 係大約一首歌左右. 而另一set 係大約30-45mins 佢的制作係有分sweet sweet 同型的.


march-in slide show 都有分2 種, 一種係最普通的 (加$500), 而另一種係有design 的 (加$1100) <--- 不過呢個又真係幾靚


仲有比咗早拍晚播的viedo, 不過要另加$3,000, 我覺得有d 貴... 仲有佢話要4-5 hrs 制作. 好多人都會下午空當時間出去影下相, 郊果好似pre-wedding photo 咁, 咁videoprapher 都會跟住去, 到時video都會有你地空當時間影d 相


佢宜家仲有個promotion, 可以same day photo slideshow, 本來我覺得一定video出來個效果先會好, 但係睇咗same day photo slideshow之後覺得超好丫, 又可以唔洗比多$2000


總括來講, 我對佢好滿意, 但都想睇多幾個先confirm


No comments:

Post a Comment