27 July 2009

大埔美食之一@陳漢記

前言: 自從上次site visit 咗pre-wedding 地點孫中山紀念館, 我去KO 咗果到, 所以今次再接再勵, 決定去大埔鐵路博物館視察

大埔都我來講都係十年都唔來一次, 未出發之前我一早上openrice 到睇下有乜好食, 我今次就去咗陳漢記. 呢間最出名係心, 原來係腸粉. 真係有d 估唔到





是次點咗皮蛋瘦肉粥, 粥底好綿, GOOD!!!



腸粉果然唔錯, 好滑, 仲有好多蝦TIM米



我見佢地白灼墨魚鬚幾出名, 但今次無點到, 只係點咗牛腩墨丸河. 牛腩好差, 無美味可言, 但係墨丸好好味, 咬落去有一陣好香的墨魚味, 唔係我講得誇張, 真的很好食, 尤其係我好鐘意食墨丸之人, 好同唔好一食就知. 唔知佢地係自制定係買出面果d 番來的呢?



地址: 大埔運頭街91B地下

同場加映: 我真係幾out date 下, 而家d 街市原來係咁的, 都好cyber 下, 佢上面仲有好多野食tim.. 點解沙田好似無咁多好野食呢?? 真係要研究下先



1 comment:

  1. 有一排, 我成日都去呢到宵夜, 食蟹粥同腸粉, 真係唔錯唔錯架
    [版主回覆07/29/2009 00:09:00]你第日可以成日去食啦.. 大埔的美食好似仲多過沙田

    ReplyDelete