22 July 2009

囍之男禮皮鞋


半年一度的大減價話咁快已進入尾聲了, 因為我地11月會影pre-wedding photo 所以最近四出去同丙丙睇皮鞋


响六月中開始減價時, 我地都去過 Lane Crawford 到睇, 丙丙通常都係响呢到買鞋的,但係相比上次減價, 價錢貴咗好多記得上年12月的時候, 減價後一對皮鞋都係大約$1400, 但今年就要$19xx, 我覺得太貴了, 所以當時叫丙丙唔好買住, further sales


之不過都未到 further sales就已經賣曬了.. 又話失業率高, 點解d 人仲咁有錢去買咁貴的鞋???


之後我地都再有去左一d 有名氣的店舖, 我覺得一對黑色漆皮尖頭鞋先可以襯得起tuxedo, 但係要買漆皮尖頭鞋並非容易之事, 因為大部份都好clumsy, 連番工都唔可以...最後我同丙丙去咗bally 買咗一對鞋, 但係好可惜唔係漆皮, 實在有點可惜, 其實A. testoni有一對我都好鐘意, 不過價錢太貴了….不過唔緊要, 買住先, 呢對番工都得, 如果有更好的話就買過一對


佢仲有白色鞋未買, 我前日見到一對D&G 真係好靚, 不過超貴, 而且只著一次, 佢話唔值喎, 咁我都好同意~~... .. 咁再睇下先


金都個d 唔知會唔會好clumsy ??


1 comment:

  1. 我見而家有好多新郎都係著波鞋,我妹boy fd,仲買在對新波鞋tim, 因為白色真係著唔番...但係唔係人人都接受,好似唔係咁襯咁...
    [版主回覆07/22/2009 23:05:00]我地都係perfer 白皮鞋多d

    ReplyDelete