11 July 2009

囍之婚禮攝錄 -- 4號後選佳麗 (後感)

今日去咗睇睇Ringo d 相, 佢拎咗好多本相簿出來比我地睇唔同效果, 同我前睇果d 風格好唔同, 佢最注要係同 film camera 影的, 宜家都係無幾個攝影師仲用filma camera.


講真, film camera 影出來的相係比digital camera 靚多, 仲有攝影師要有一定的水準先可以用film camera, 因為佢地係唔會edit d 相, 影出來係點就係點, 仲有係光圈, 距離要計算準確先可以


雖然佢係技術係好好, 不過我見佢好多相都係有錢人家, 例如曾特首咁, 仲有個個都係去d 好貴的酒店, ringo 話佢提議過婚禮到有煙花效果, 跟住佢就幫手搵新年果d contractor 去攪, 又叫新婚著邊d style 的衫, 呢d 都係有錢人先會做的野.. 我地跟本就做唔到... 唔跟佢做又擔心佢有藝術家的皮氣, 所以用唔用佢都係再考慮下先


講番佢, 原來佢以前係响south china 做記者, 跟住去咗tvb 做攝影, 幫手影d 港姐丫, 大型show 咁, 之後先出來做影d artist 同magazine, 之後先再做wedding 的, 所以佢的攝影經驗都有好多


不過講真, 佢未必係我杯茶


No comments:

Post a Comment