12 July 2009

3週年

今日... (宜家應該係尋日先真)係同丙丙一齊3週年紀念, 本來佢一早book 咗新開的北角君綽酒店的Le 188 Restaurant & Lounge, 仲打算唔話比我知想比個驚喜我, 因為果到係270度可以睇到維港景色.


哈哈.. 其實我都估到佢會book d 好貴的餐廳, 在我再三追問下佢終於我講咗比我知. 跟住我上openrice 睇過, 夜晚一位都要$800 仲要加一, 真的太貴了, 雖然佢想同我食好d 等我開心d, 但係我地剛剛買咗樓, 所以跟住仲會洗好多錢, end up 我地都決定唔去果到, 咁去咗邊?? 明天待續


No comments:

Post a Comment