30 July 2009

囍之佈置@Colourful Floral

之前我地去過酒店送的 Free Concept, 實在有點 out budget, 上次去 wedding expo 都有睇下 d decoration, 睇下有乜野idea


其實我覺得好多decoration 都差唔多, 大同小義, 無乜特別驚喜, 又可以咁講啦, 我地唔想花太多錢响呢d 野身上, 所以都想搵間又靚, 又平的, 我相信好多姊妹都同我都係一樣的想法


Special Package $2,888 (包安裝, 運輸及清場)
1. Backdroup (8'x16') ~~ 雪紡系列 or 瑰麗絲花 or 羽毛/水晶/典雅珠串系列 (送: 禮堂立體英文字)
2. Backdroup ~~ 背皮加絹布及雪紡面(共2層_
3. Recption Table ~~ 簡約雪紡 + 絲花系列 (或) 羽毛/水晶/典雅珠串系列
4. Cake Table ~~  簡約雪紡 + 絲花系列 (或) 羽毛/水晶/典雅珠串系列
5. Photo Fram ~~ 瑰麗絲花 + 羽毛/水晶/典雅珠串系列

Velvet 瑰麗絲絨 $3,288 (包安裝, 運輸及清場)
1. Backdrop (8'x16') ~~ Velvet 絲絨垂直系列+ 典雅掛飾 OR 金銀閃葉 / 瑰麗絲花
2. Reception Table Decoration ~~ Velvet 絲絨 + 典雅掛飾 / 絲花
3. Cake Table Decoration ~~ Velvet 絲絨 + 典雅掛飾 / 絲花
4. Photo Frame Decoration ~~ Velvet 絲絨 + 掛飾 / 絲花

Addition:
訂字款 $500
毛毛地毯 $1800
如果想加射燈, 白榕葉樹有30% off


我地就比較喜歡絲絨系列, 上過去佢web 到但係唔係太多相 (其實仲係好老土的相),所有都只係都係現場睇, 網上有d 人話佢每樣野都要加錢, 乜其他公司唔係架咩??


我地又唔係太急, 所以都係睇清楚d 先!!


Official Website: www.colourfulhk.com


1 comment:

  1. 加塊 毛毛地毯 $1800 .....好貴WOR !!!!
    [版主回覆04/13/2010 09:04:00]e.. 好多間都要加呢個價喎, 不過我見blogmate 話上深圳買平好多, 我都打算咁做.. 因為白色影出來真係靚好多架嘛

    ReplyDelete