15 August 2009

1st interview @MDW - Part II

一開始Kathy  問我鐘意d 乜野colour 的衫, 我話想試Kama 火車博物館果件, 仲有係南生圍果件, 佢話火車博物館果件仲有, 但南生圍果件已經報銷咗, 因為呢輯相係佢地開業時拍的, 所以都好耐下, d 衫都唔係好新, 雖然影相出來唔係好覺, 但係睇就真係無咁靚


首先係試EG, Kama 火車博物館果件著好好slim, 不過佢比咗一件粉紅色有小小黑色花的比我, 丙丙一睇就話呢件靚, 其實我本身鐘意kama 果件多d, 不過d sales 都話我著果件好睇d... 所以最終choice咗呢件, 仲有佢係新番的. 至於其他... 真係無乜合心喎, 有d 太成熟, 又d 隻色唔鐘意, 因為我都係會著一件EG, 所以前前後後都係大約試咗8件左右


跟住到WG 啦, 我有一件一眼就睇中咗

.. 唔洗講, 呢件都係我入圍的, 但其實要選2件WG 都唔係咁容易, 因為大家都知白色影出來唔會太特出, 要分別得到係2件唔同的WG 一定要有好大分別先得, 例如係 deep v / low cut, 有帶/無帶, 有layer / 無layer....


第一眼睇中個件係有layer low cut, 但第二件我選來選去都唔合心

.. 去到睇相我都係唔滿意, 跟住kathy 再拎咗3件唔同style比我, 今次叫做choice 咗一件有帶V型的, 但係其實都好plain 下... 我問過佢地特色景點專輯啲大潭水壩個件WG 都幾靚, 有小小銀線咁, 睇起上來會出d, 但原來呢件係法國婚紗先有, 佢地係無的, 無法啦...佢話呢件係剛剛咗法國果邊新番的, 歐洲貨好野來架!!


後記:


我上blog到睇到人地有hold 攝影師的, 我打比kathy 問佢可唔可以hold, 佢話可以但係你想hold 果個未必真係識合你style, 佢話你地的info 已經send咗上去, 佢地會有會根據你地的style 去assign 一個識合你地的攝影師, 但係我都係唔想到頭來個個hold 咗的我無hold, 咁是但assing 一個比我, 所以我最後都係hold 咗阿B


仲有我見人地決定咗的衫可以send 番比佢, 咁我又問下佢得唔得啦, 佢話唔得架喎, 佢地有版權, 其實我都係想睇清楚d自己有無選錯衫, 佢最終都send 番比我, 但千叮萬昨矚叫我唔好post 上網, 我答應過佢所以大家都無相睇啦


仲有佢真係好人, 送咗2張下個星期的wedding expo tkt 比我地, 又save 番$40


2 comments:

  1. 你真好彩,遇到好人....
    [版主回覆08/17/2009 11:48:00]haha.. 都可以咁講啦.

    ReplyDelete
  2. 我個consultant都不停call我約interview~但講真下年1月先影, 邊有咁快决定到邊日wo~~
    [版主回覆08/21/2009 09:01:00]吓.. 佢又真係快咗d 喎, 下年一月唔洗咁早喎
    我個consulatant 話大約3個月前啦, 唔好太早, 咁先可以試曬所有衫, 唔係真係有好多會比人hold 咗

    ReplyDelete