2 August 2009

魚鱻魚湯專門店 ... 好唔好食, 見仁見智

記得有一次同丙丙去過大角咀, 見到有一間同魚湯來作生招牌的食店, 我地話有機會要一試. 呢句說話都講咗作年幾但都係仲未去, 有一日唔知點解丙丙突然記起佢, 我地就去咗人生路不熟的大角咀了




手打墨魚餅 ($30) -- 其實得2件, 只係切開一半, 好多人都話好彈牙, 但同我先前去陳漢記所食的墨魚丸真係差天共地, 呢到一d 墨魚味都無



麻班球米線 ($56) -- 因為我唔食多骨的魚, 所以點咗呢個, 但係總共的幾片, 至於魚湯呢, 我覺得唔係用番麻班球來煮的, 只係用普通的魚佢魚湯底的, 至於白色嘛, 其實只要煎下d 魚先做魚湯, 咁個湯底就會白色的了



蕃茄肉碎魚湯泡飯 + 蚧子丸 ($32) -- 呢個味道唔錯, at least 好過麻班球米線, 不過d 肉碎係肉大部份都用上肥豬肉... 呢一點真係no good 啦



地點: 大角咀埃華街98號地下

No comments:

Post a Comment