10 August 2009

好開針丫

上星期三(5/8) 中銀話比我地知佢地已經pass 咗d 野比HKMC, 但原來佢地只係入咗application, 未比documnet 佢地, 我星期四早上打電話問, 佢地話下午14:00 document 先會送過去, 咁我放工前上去HKMC 個 web, 發現我個application 已經批核中


但係星期五晚, 我發現web 到已經無咗我的record.. 吓!! 點算丫, 出咗乜野事???佢地星期六唔開架喎, 擔心咗兩日


今朝早一早打去問過究竟, 原來佢地話多個一間bank 的application 就唔會响web 到見到record. 咁我當然 double confirm 佢係咪收到我地的applicaiton, 係咪process 緊, 仲有我地同佢講我地仲唔係好耐就要final, record 有無話我地仲差乜野文件, 咁佢地話record 無話我地差乜野文件, 只係話process 緊, 咁我當然佢我幫我mark話urgent 啦!!


今日放工收到boc的電話, 佢地話HKMC 個邊已經批咗我地個application, 仲有保險費唔知點解平咗喎, 我問佢點解, 佢話可能係我地record 好所以先有得平, 不過佢話因為我未有7月份bank statement, 所以要補交番先可以出封信比我... 但係我間銀行仲未比我喎, 希望明天收到啦


我仲有問佢地有無得送家居保, 佢地話可以送我一年喎.. YEAH!!! 等我交文件時問下佢可唔可以比個好d 的bank acocunt no 我, 仲有想要premier account, 第日唔洗排好長隊...


No comments:

Post a Comment