22 August 2009

再會Wedding Expo 場地佈置 - Kands Floral Decoration

今次去Wedding Expo 有兩樣野想睇, 一樣係場地佈置, 而另一樣係租衫


我地想靜靜地慢慢睇, 所以我同丙丙都請咗半日假.


之前我睇我場地佈置, 大多數的backdrop 都係用雪紡或者絲絨, 但今次呢間佢主打係design 平面的backdrop, 佢地出來的感覺好唔好, 我見有d 人會用見己的想去做, 不過比著我地一定唔會. 好似有d 廣告feel 咁


不過呢個backdrop 比我地的感覺同之前果d 真係好唔同, 有時代感d, 真係靚好多


不過佢地的價錢都唔平, 去到會展其實都無price list 架, 佢地話個曬backdrop + reception + cake desk around $7K


um... 都唔係平, 再睇下先


Kans Floral Decoration: Website


1 comment:

  1. 唉AR...真係好多嘢要搞...怕怕呢....
    [版主回覆08/22/2009 20:08:00]雖然係好多野, 但係都好開心架

    ReplyDelete