1 August 2009

心煩@按揭

因為丙丙家姐識人都關係, 所以我地一值都係 apply 咗一間bank, 我上網見到人地apply 咗幾間bank, 問丙丙洗唔洗, 佢話唔洗啦, 姐姐識人會幫我地攪


時間都係過得好快, 轉眼間而過咗3個星期, 我都有間中問丙丙status 去到邊, 佢話批緊, 我見唔多對路喎, 都3個星期, 叫佢再問下啦, 一問之下佢話要下星期四先批到喎. 你唔係丫嘛, 咁咪即係一個月, 我先人地有d bank 係即日批, boc 就係最耐, 你話而家係咪死路一條, 我真係好pk 果個人,我估佢無同步同我地申請hkmc, 因為我上網check 過無我地record


明天一日我同丙丙做一齊去申請多幾間bank, 我仲會親自打電話去比ccb 到話下果個人, 真係唔話唔得丫.咪以為我好蝦!!!


希望明天再apply 唔會太遲啦, 宜家有超擔心中~~~ 唉!! 丙丙又一次唔聽我講而出事啦


2 comments:

  1. 你再push下bank la, 有時人因為case多,所以冇計
    [版主回覆08/01/2009 22:35:00]我今日打過比果個人, 原來佢由今日開始放假, 要10號先番
    我地之前問CCB 同DSB Hibor Rate 都幾好, 但宜家差曬. Cap rate 差咗好多好多.. 唉!!!

    ReplyDelete
  2. 唔好咁擔心,再push下bank, 有d人唔b爆佢係唔得的.....
    [版主回覆08/02/2009 11:56:00]我都係咁想.. 明天會開始日日煩爆佢...

    ReplyDelete