10 August 2009

初嚐求婚飯團@純燒鳥

鐘意食野的我會成日睇下人地的食評, 睇睇下發現到有呢間串燒店, 而且又近我學攝影的地點, 又點可以錯過呢?

店內的環境有日本居酒屋的感覺... 牆上掛滿串燒的木板

前菜$7 一位, 呢到無免費飲品, 綠茶 $10 一位, 店員係會不斷添加的

雞腎 -- 唔算太大件, 相比之下覺得 At Concer 好吃一點

接著點了一客串燒烏冬 -- 分別有雞肉同雞肝, 自覺不太特別, 但係我不太喜愛雞肝的味道, 而且仲有小小紅色, 不知是否熟定唔熟

烏冬都算係滑身, 但湯底唔算太好

燒雞翼 -- 都幾大件下, 好香但皮唔夠脆. 有小許肉汁

最後來個燒飯團, 佢地的燒飯團十分出名, 聽閒有一位女子吃過其燒飯團後, 驚為天人, 更說如果有人拿著那個飯團向她求婚, 她會毫不猶疑地答應嫁比她或他, 不論男女! 自此, 那間串燒店的燒飯團便被稱之為<求婚飯團>

的而且確呢到的燒飯團係外脆有焦香的味道, 但如果丙丙用呢個來同我求婚... 唔洗想, 我一定唔答應

呢到所有廚師都係中年女帥, 用的只是電爐而非備長炭, 相比之下我始終喜歡At Concer 多一點, 話曬又平又有海景 (丙丙就話呢到唔得, 一定唔會再來, 因為佢覺得太dirty, 話說我地座bar 枱, 佢放杯熱茶時有個印,係d 熱力溶化咗d污漬, 所以佢覺得呢到的清潔做得不足)

地點: 尖沙咀山林道33號A地下

1 comment:

  1. wwo! 個飯團好正呀
    [版主回覆08/13/2009 09:17:00]你可以去試下, 但唔平囉.. 唔知有無set lunch 呢?

    ReplyDelete