17 August 2009

終於簽咗offer letter 啦~~~


咗咁多bank 之中. 我最後係21, 分別係BOC HSBC. BOC 一開始同我做全期p-2.925, 仲送一年家居保. 我一開始就叫HSBC 同我做同一個rate, 但係佢地話做唔到喎, 最多只可以做p-2.9, 除非有offer letter 响手, 但係我地又好快draw down, 所以唔好攪咁多野, 唔好waste time.


所以唔理啦, 照呢個rate 去咗mc , mc 用咗幾時時間就批到, 都真係好快, 所以個心都定d. HSBC 係第一間同我講mc 個邊已經批咗但我同佢地經理講 boc rate 低過你, 我一開始同咗你地同事講, 但係佢又唔肯幫我做, 咁邊個rate 低我就用邊果, 仲有人地送一年家居保, 你地只係送半年咁佢話幫我地試做p-2.925, 但係家居保就一定做唔到喎


過咗一日, HSBC 同我講佢地上面批咗同BOC 一樣, 與此同時, BOC 都比咗offer letter 叫我簽, HSBC 話佢叫我比BOC offer letter 佢地, 睇下可唔可以幫我flight p-2.95, 但當然最終係flight 唔到啦, 仲有佢地因為個rate 低咗, 所以要去mc 再批過, 可能又要花多幾日時間.


時間就係金錢, 所以我地最後都係決定去boc 做按揭, 星期五晚7, 我同丙丙就去咗BOC offer letter, 星期六就去咗開戶口(: 我未其他bank 到開過綜合理財戶口except hsbc, 原來佢地都幾麻煩, 唔係一個account no apply for 所有bank account, 如果有外幣又一個account no, 要記都真係記死丫, 呢一樣野真係hsbc 好好多)


仲有2個多星期, 3 Sept 就會收樓啦.. 好開心同時又有d 緊張, 我第一次做業主渣, 丙丙就無乜感覺啦, 因為佢做多幾次了


3 comments:

  1. 我都好想小強快d買到樓就好了....
    [版主回覆08/18/2009 09:26:00]唔好太急.. 一定要搵一間自己鐘意先得

    ReplyDelete
  2. 唉..我仲未買到樓.
    [版主回覆08/18/2009 13:55:00]唔好心急, 一定要搵到自己鐘意先好買

    ReplyDelete
  3. 恭喜麗, 你終於都搞好拿!!
    我同bf都岩岩weekend買左第一城(之前都係租第一城). 到我地開始煩拿.....
    [版主回覆08/18/2009 22:48:00]我都要恭喜你丫.. 你買幾多呎丫?
    今個星期五, 六日都有家居展丫, 你可以去睇下.
    http://www.hka.com.hk/mini/ihomex/index_ct.php
    至於mortgage, 你睇下你想做H 定P 啦~~

    ReplyDelete