5 August 2009

唔 complain 都唔成事之CCB Mortgage

CCB做野都係幾過份, 我7月10日申請mortgage, 本來跟我地果個人放假, 第二個人幫手跟我, 講真, 佢唔係follow up 開我地個case, 人地都係大約幫你跟下, 佢Mon 話已經叫咗上面儘快approve, wed (即係今日) 會批到.


但係今日打去佢回覆我話要星期五先有喎, 吓... 又等.. 無野丫話, 都差唔多一個月囉. 跟住我打去customer service complain. 話時話, 佢地d CS 都幾 powerful, 我講咗我個case 比佢之後, 佢幫我打去bank 同貸款部, 15分鐘之內覆我話貸款部今日之內會批到比我, 仲話佢今日on duty 去到 20:00, 但聽日會放假, 星期五先番, 不過已經同同事講咗我的case, 會有人follow up


6點我都未見佢回覆我, 我打去比佢點知去咗留言, 咁我當然有留言到啦, 佢話剛剛同我apply果個branch 傾緊, confirm 咗已經批咗, 仲今日會去MC. 不過bank 個邊會親自confirm 我一次


又估唔到反而CS 會幫到我.. 宜家仲差MC.. 睇來明天要打去問問先得


No comments:

Post a Comment