29 August 2009

又一好食同抵食之推介@馬老闆

上回我介紹咗東港島的權發飯店, 今次我想介紹九龍區另一間又平又好食的飯店

真係唔好意思, 呢間係一間不能公開店名的食店, 當天我拍攝其間, 佢問我係拍來做乜的, 我話我自己留念而已, 佢千叮萬囑叫我唔好post 上網, 因為咁樣所以會令到佢地好麻煩. 其實我都明白的, 所以想知呢間食店的朋友, 就私留吧!!

我地今次點咗唔係好多野, 菠蘿咕嚕肉 -- 雖然無之前响生記飯店咁好食, 但之不過價錢平好多好多, 酸甜適中, 肉唔會太肥, 之不過粉漿厚咗小小





苦瓜菜甫煎蛋 -- 超大碟, 苦瓜味十足, 又夠鑊氣



呢餐連2碗白飯都只係$100, 佢地係免加一的

唔好以為係環境好差又或者係大排擋, 呢到係有冷氣, 仲唔會搭枱.

1 comment:

  1. 似乎您都好鍾意食喎~~  ^^
    [版主回覆08/30/2009 11:18:00]haha.. 係架

    ReplyDelete