29 March 2009

BD Dinner with my Beloved@Sabatini

丙丙知我鐘意食西餐, 所以生日當天我地就去咗位於Royal Garden 的 意大利餐廳 -- Sabatini


其實好多年前我都好想去呢間餐廳到一試, 但外於佢比夠貴, 所以一值都未有到此店.



現場有live band, 可以即席點唱, 場內大多數都係外國人, 唔知係咪我地係中國人, 所以佢地無走過來問我地想點乜野歌



先來一籃四款唔同麵飽



仲有3款唔同的醬同牛油



呢個係 Parma Ham with Melon, 老實說, 我覺得個呢個ham 比不上Yamm. 仲有如果佢係跟無花果會更好一點



蘑菇湯 ~ 好香同好CREAMY, GOOD!!



Duck liver ~ 第一次食duck liver, 始終都係覺得 foie gras 香口d 同好味d



呢個係佢地最出名的pasta, 本來個 presentation 係幾好, 但係分咗2份之後就比佢地攪成咁, 呢個pasta 內有點鮮, 分別係半隻蝦, 4隻帶子, 5-6隻蜆同2隻青口, 味道的確係唔錯, 但係太貴了



跟住來個牛架, 平時食牛係紅肉, 但呢到d 職員話因為佢地飲牛奶, 所以係白肉喎, 我地都唔係好多信, 但出來的結果係好有牛味, 但d肉都的偏白, 但當然無豬同雞咁白啦



呢個係伴菜, 加錢跟的, 用咗小許蒜頭同辣椒



最後來個Tiramisu作為呢一餐的完結



仲有係佢地附上的小餅, 因為我兩太飽了, 所以無食到



呢餐真係食得好貴呢, 多謝你


No comments:

Post a Comment